Augustus 2016 - Reisverslag uit Carterton, Nieuw Zeeland van Alex & Feija Hoogendoorn - WaarBenJij.nu Augustus 2016 - Reisverslag uit Carterton, Nieuw Zeeland van Alex & Feija Hoogendoorn - WaarBenJij.nu

Augustus 2016

Door: Alex

Blijf op de hoogte en volg Alex & Feija

27 Augustus 2016 | Nieuw Zeeland, Carterton

Het is zover! Op 29 juli is ons huis aan ons overgedragen. We kregen een kunstwerk van de aannemer van een bekende Nieuw-Zeelandse kunstenaar. Verder een controle van het huis en de sleutels. Bijgevoegd zijn een aantal foto's van de binnenkant van het huis. Omdat we nogal veel gras hebben (zo'n 1800 m2), hebben we een tweedehands maaimachine (uit 1989!) gekocht. Een oud beestje, maar hij maait goed.

Tot slot komen we in september weer naar Nederland. We kijken er erg naar uit om familie en vrienden weer te zien.

Foto's: https://goo.gl/photos/dH1yZ3hnRannnumq6

• 04 September 2016 - 09:42

Janny Odijk :

hoi Feija en Alex, dus lekker uitrusten in nederland, veel plezier. wat de grasmaaier betreft, oud materiaal doet het soms veel beter, ze werden gemaakt van goed materiaal, nu leven we in een weggooi maatschappij groeten Janny